02/03/2017
Οι «Νονοί» ντύνονταν σα τοιχαρχία mods υπό ασιτία, με τις κοκκαλιάρικες γραββάτες τους να παραπέμπουν σε κοράκια ή σε μπραβόνια κάποιου βραχίονα της Λονδρέζικης μαφίας.
Έφεραν όλοι τους κάτι φάτσες αναιδώς ζοχαδιασμένες κι έπαιζαν το ροκ ν΄ρολ τους σφιχτοδεμένα και με νεύρο, θυμίζοντας μια πιο γυμνασμένη έκδοση των γιγάντων Dr. Feelgood.
Όλα εξηγήσιμα, εφόσον είχαν μεν χάσει κατά καμιά δεκαριά χρόνια την άνθηση του βρετανικού πανκ, αλλά αιτίες για μετουσίωση της οργής σε μουσική υπήρχαν γύρω τους απτοί, καθώς είχαν να επιβιώσουν στη σκοτεινιά και τη δυσφορία της τρίτης συνεχόμενης εκλογικής νίκης της Θάτσερ. Οπότε το άλμπουμ “Birth, School, Work, Death” έσκασε σα χειροβομβίδα στα Αγγλικά τσαρτ λεκιάζοντας με τα θραύσματά της τα πλαστικοποιημένα χαμόγελα των διάφορων Ρικ Άστλεϋ, αρχές του ’88.
Πανκ ενέργεια, κοφτερά ριφ πλεγμένες με κιθαριστικές φράσεις λιτές και άμεσες, μπάσο και ντραμς - γρονθοκόπημα πυγμάχου μεσαίων βαρών, και μια σειρά από δηλητηριώδεις, θρασείες και κυνικές ερμηνείες από τον Peter Coyne να σπρώχνουν το μυαλό στα σχοινιά:
“And I've felt torture, I've felt pain - Just like that film with Michael Caine - I've been abused and I've been confused - And I've kissed Margaret Thatcher's shoes (…) - "I cut myself but I don't bleed - 'Cause I don't get what I need - And it doesn't matter what I say - Tomorrow's still another day”.
Το ομώνυμο κομμάτι με το θρυλικό ρεφραίν να γαβγίζεται απειλητικά πάνω από κάτι έτοιμα να μουντάρουν δεύτερα φωνητικά είχε πρωτοκυκλοφορήσει έναν χρόνο πριν, αλλά εκείνη τη χρονική στιγμή αποδείχθηκε η κατάλληλη.
Σε ηλικία 80 ετών απεβίωσε, ο κιθαρίστας, τραγουδιστής κ...
Την Παρασκευή 24 Μαΐου , το Κύτταρο, θα πλημμυρίσει από...
Το Vinyl Market το μεγάλο event της πόλης επιστρέφει με πασχαλι...
Οι Eagles γιορτάζουν την αποχαιρετιστήρια περιοδεία τους...
Οι James έρχονται ξανά στη χώρα μας επιβεβαιώνοντας τη σχ...
O σπουδαίος frontman David Lee Roth κυκλοφορεί νέο τραγούδι....