Streets: Όταν οι δεξιοτέχνες "ερωτεύονται" το aor
Τρίτη

26Σεπ

Streets: Όταν οι δεξιοτέχνες "ερωτεύονται" το aor

Δημοσιεύθηκε από:

26/09/2017

Κατηγορία: Golden Years

2895
Μπορεί οι Kansas να διακρίθηκαν κυρίως για τον progressive ήχο τους, όμως έχουν κυκλοφορήσει και αρκετά κομμάτια που ήταν κοντά στον λεγόμενο aor ήχο, με την δική τους βέβαια προσέγγιση.
Βρισκόμαστε λοιπόν στις αρχές της δεκαετίας του ’80 και η φωνή και τα πλήκτρα του θρυλικού σχήματος των Kansas, ο Steve Walsh, έχει αποχωρήσει από την μπάντα και παράλληλα κυκλοφορεί το σόλο του άλμπουμ με τίτλο “Schemer-Dreamer” (1980) ενώ ταυτόχρονα προσπαθεί να «στήσει» μία καινούργια μπάντα με σαφή πιο εμπορικό στίγμα.
Αυτό κατορθώνεται το 1983 και ιδρύει τους STREETS μαζί με τον εξαιρετικό κιθαρίστα Mike Slamer (City Boy), τον μπασίστα Billy Greer (Kansas) και τον Tim Gehrt στα ντραμς.
Τον Οκτώβριο της ίδιας χρονιάς οι Streets κυκλοφορούν τον ομότιτλο δίσκο τους, σε παραγωγή του Neil Kernon (Υes, Judas Priest, Hall & Oates) όπου όλες οι συνθέσεις διακρίνονται για τις κλασικές aor μελωδίες, με τις ερμηνείες του Steve Walsh, να δένουν άριστα με τις δεξιοτεχνικές εξάρσεις του Mike Slammer και με τις “Kansas αναφορές” να είναι έντονες σε λιγοστά σημεία του δίσκου. Ξεχωρίζουν τα "If Love Should Go" , "Lonely Woman's Cry" , “Cold Hearted Woman”, "So Far Away"  και το εκπληκτικό “Fire”.



Ο δίσκος ενώ πήρε εξαιρετικές κριτικές από τον μουσικό τύπο δεν είχε και την ανάλογη εμπορική επιτυχία εξαιτίας της ανύπαρκτης προώθησης από την δισκογραφική τους εταιρία.
Το 1985 οι STREETS αποφάσισαν να κυκλοφορήσουν το δεύτερο album τους με τίτλο "Crimes in Mind" το οποίο πάντρευε το μελωδικό ροκ και progressive στοιχείο και ακουγόταν αρκετά πιο ώριμο από τον πρώτο τους δίσκο. To album έχει αρκετά μελωδικά στοιχεία με  κύρια χαρακτηριστικά την ευρεία συνθετική δομή των κομματιών, την θαυμάσια ερμηνεία του Steve Walsh και την πολύμορφη κιθαριστική δημιουργία του M. Slamer.
Το συγκρότημα κατόρθωσε να δώσει μια διαφορετική πλευρά στον σκληρό μελωδικό ήχο εκείνη την εποχή και η εκτελεστική δεινότητα των μελών του ήταν άκρως επαγγελματική ενώ σημαντική ήταν η συμβολή στο γράψιμο των συνθέσεων του Randy Goodrum (Steve Perry, Τοto, Chicago).
Ολόκληρο το άλμπουμ περιέχει εκπληκτικά τραγούδια με τα "Don't Look Back", "The Nightmare Begins",  “Broken Glass”, “Rat Race”  και “I Can't Wait” να σε καθηλώνουν από το πρώτο άκουσμα τους ενώ η παραγωγή του Beau Hill προσθέτει επιπλέον γοητεία στο δίσκο.
Όμως η εμπορική απήχηση δεν ήρθε ποτέ  και στις συναυλίες που έπαιζαν μάζευαν λιγοστό κόσμο παρά την σπουδαίες εμφανίσεις που έκαναν.
Το γκρουπ διαλύθηκε το 1986 όπου οι S. Walsh και B. Greer κατέληξαν ξανά στους KANSAS ενώ ο Μ. Slamer έγινε περιζήτητος session κιθαρίστας και συνθέτης (Fiona, House of Lords, Hardline, Warrant κ.α) και φόρμαρε στη συνέχεια τους Steelhouse Lane και Seventh Key", όπου στους τελευταίους συναντήθηκε πάλι με τον Billy Greer.
Τo 1997 κυκλοφόρησε το “Live Snakedown"  ή αλλιώς King Biscuit Flower Hour Presents Streets” με ηχογραφήσεις από την πρώτη τουρνέ της μπάντας τo 1983 και συγκεκριμένα από την εμφάνιση τους στο Entertainment City στο Pittsburgh και συμπεριλαμβάνει τραγούδια από τον πρώτο τους δίσκο.

Φώτης Μελέτης