Warning: mysql_num_rows() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/rocktime/public_html/includes/functions/func_create_article_views.php on line 9

Warning: mysql_free_result() expects parameter 1 to be resource, boolean given in /home/rocktime/public_html/includes/functions/func_create_article_views.php on line 21
Queensrÿche: "Μας αρέσει να κρατάμε τα πάντα όσο πιο progressive μπορούμε" | Rocktime - Rock web portal
Queensrÿche: "Μας αρέσει να κρατάμε τα πάντα όσο πιο progressive μπορούμε"
Δευτέρα

21Σεπ

Δεν έχει ιδιαίτερη σημασία ποιας εποχής των Queensryche είσαι οπαδός, ούτε αν τώρα ηγείται ο Todd La Torre και πριν ο Geoff Tate. Το συγκρότημα παραμένει αυτό που ήταν και αυτό που αντιπροσώπευε με ή χωρίς αυτές τις αλλαγές.
Τη φετινή πολύ καλή κυκλοφορία του Condition Human και τις αλλαγές, έρχεται όμως να σχολιάσει ο κιθαρίστας Michael Wilton και να μιλήσει και για άλλα ενδιαφέροντα θέματα.
Παρακάτω διαβάστε μερικά σημαντικά αποσπάσματα από τη συνέντευξη που έδωσε στο classicrockrevisited.com


Συγχαρητήρια, Michael, πολύ ωραίος ήχος και πολύ ωραίο, το συνολικό πακέτο. Ποια είναι η προσωπικότητα σας σε αυτό το δίσκο, σε σχέση με το ομότιτλο; Ποιες είναι οι κύριες διαφορές;
Michael: Λοιπόν, οι Queensryche είναι μια μπάντα που εξελίσσεται με κάθε έργο. Έτσι, είχαμε λίγο παραπάνω από δύο χρόνια για να βάλουμε τη μουσική αυτή μαζί και να επικεντρωθούμε πραγματικά, να δώσουμε ότι καλύτερο, με πιο τολμηρούς στίχους, και πολλές στρώσεις κιθαριστικής δουλειάς.
Έτσι όλα για όλα, είναι απλώς μια εξέλιξη του τελευταίου άλμπουμ. Και αυτό είναι το είδος του τρόπου όπου οι Queensryche κάνανε πάντα στο παρελθόν.

Σίγουρα παρατήρησα τις κιθάρες. Υπάρχουν πολλά twin leads και  καλά πράγματα. Ποιες ήταν οι κύριες επιρροές όσον αφορά τα twin leads;
Michael: Λοιπόν, τα twin leads μου πάντα ήταν παρόντα από τις πρώτες ημέρες. Άκουγα Judas Priest, Iron Maiden, και  λίγο πολύ αυτή ήταν η μουσική που άκουσα για τα διπλά lead σόλο, και σκέφτηκα ότι ήταν πραγματικά cool ως έφηβος.
Πάντα το θεωρούσα αξιόλογο αυτό και μου άρεσε το πώς γέμιζαν το φάσμα, όσον αφορά τις μελωδίες που παίζονται. Ήταν πάντα μια χαρά για να προσπαθήσουμε και να μάθουμε και εμείς από αυτούς.

Ο ρόλος του Todd έχει αλλάξει αυτή τη φορά σε σχέση με το ομότιτλο άλμπουμ;                                                             
Michael: Λοιπόν, ο Todd είναι πιο άνετος στην κατάσταση. Πραγματικά χειρίζεται τέλεια όλα τα τραγούδια και οι φωνητικές επιδόσεις του είναι όλο και ισχυρότερες ενώ η συνεργασία και το συγγραφικό του έργο επεκτείνεται επίσης.
Όλοι κινούμαστε προς τα εμπρός, όπως και εμείς, ως μουσικοί, καθώς και με τη μεταξύ μας σχέση και το γράψιμο. Είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα συνθετικά στη μπάντα, γιατί είναι ένας μουσικός. Έτσι μπορεί να μιλήσει σε όλους ως μουσικός. Μπορεί να πει, «Michael, νομίζω ότι αυτό το μέρος σε αυτό το τραγούδι χρειάζεται μια σολ ελάσσονα έβδομη.»
Ξέρει για τι πράγμα μιλάει. Και μπορεί να έλεγε, «Scott, χρειάζομαι μια αλλαγή στο  high hat ακριβώς εδώ.» Θα είναι σε θέση να το εξηγήσει στον Scott. Έτσι, ο Scott ξέρει γι 'αυτό, όχι μόνο λέγοντας του ότι δεν μου αρέσει εκείνο το μέρος.
Είναι όλα λεπτομέρειες, και αυτό που κάνει είναι να επιταχύνει την επικοινωνία ανάμεσα στους μουσικούς, και πραγματικά κινεί προς τα εμπρός την μπάντα με μια μανία εξέλιξης. Μας αρέσει να κρατάμε τα πάντα όσο πιο progressive μπορούμε. Ξέρεiς, είμαστε στο 2015, και όπως γνωρίζετε, το κάνω αυτό για πάνω από 30 χρόνια, οπότε ναι, απλά συνεχίζουμε να προχωράμε μπροστά.

Και τι σημαίνει το εξώφυλλο του άλμπουμ  τουCondition Human” για εσένα;
Τι υποδηλώνει;

Michael: Λοιπόν, θέλω να πω, είναι όλα σχετικά με το ανθρώπινο στοιχείο και πώς όλοι εξελίσσονται σε ένα κόσμο με γρήγορο ρυθμό και είναι η αντίληψή μας για αυτό. Τα τραγούδια είναι όλα είδη μίνι-ιστορίες και μίνι-σκέψεις και ιδέες, είναι ουσιαστικά το κοριτσάκι, όλα λευκά και παρθένα και συμβολίζει την καλοσύνη που υπάρχει στον κόσμο.
Και αυτή σκουπίζοντας το παράθυρο, και το TriRyche δίνει ένα όραμα για ένα μεγάλο σκοτάδι, ένα εξωτερικό κόσμο άγνωστο, και είναι συμβολικό για το «που χωράει η παρθένα αθωότητα σε αυτό τον κατάκοπο, σκοτεινό κόσμο;»  Και αυτό είναι το τι περιλαμβάνει.

Παράλληλα, πες μου τι μάθατε από τον Peter Collins, καλά ή άσχημα; Τι σας αρέσε στον Peter Collins; Τι έκανε για εσάς;
Michael: Ο Peter Collins είναι απλά Master  του να φέρνει τα ισχυρότερα στοιχεία σε μια ρύθμιση, και την οικοδόμηση της ρύθμισης  αυτής για το τραγούδι.
Όχι για την προσπάθεια να αναδείξει  τα γρήγορα τύμπανα ς ή ένα γρήγορο guitar lick ή ένα γρήγορο μπάσο. Πρόκειται για το τι είναι καλύτερο για το κάθε τραγούδι. Αυτός ήταν ο master σε αυτό.
Προσπαθούσαμε να παίξουμε τα μουσικά μας όργανα και θέλαμε να τα αναδείξουμε λίγο εδώ και λίγο εκεί. Αλλά ο Peter σημείωνε για το τραγούδι. Τι θέλει το τραγούδι; Τι χρειάζεται το τραγούδι; Και αυτή ήταν η αξία του. Έμαθα τόσα πολλά από αυτόν τον τύπο, όσον αφορά την σημασία του να μείνεις συγκεντρωμένος σε ό, τι ζητά  το τραγούδι.

Υπήρξε οποιαδήποτε συζήτηση για τη μετονομασία του Geoff s Frequency Unknown” ως κάτι διαφορετικό από ένα άλμπουμ των Queensryche;
Michael: Να σου πω την αλήθεια, δεν το έχω καν σκεφτεί. Δεν έχω καν ακούσει για αυτό ή κάτι τέτοιο. Άκουσα ένα δύο τραγούδια, και φαίνεται να τα έχει σπρώξει με το ζόρι στη πλευρά που ούτε καν νοιαστήκαμε γι 'αυτό.
Είναι σαν να ωθείται  προς τα πίσω στη γωνία. Νομίζω ότι αυτό που είναι σημαντικό είναι οι Queensryche του τώρα, οι  Queensryche του 2015. Αυτό είναι απλά μια στιγμή που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν θυμούνται ή δεν γνωρίζουν. Εμείς δεν πάμε για να προσπαθήσουμε και να του δώσουμε δόξα ή οτιδήποτε άλλο.

Πώς θα αντιπαραβάλεις  αυτό που κάνεις με τον Parker; (Lundgren, συν-κιθαρίστας). Ποιες είναι οι κύριες διαφορές στο στυλ σας, και πώς εσείς διαχωρίζεται το τι κάνετε τώρα;
Michael: Ο Parker είναι το νεαρό όπλο. Είναι ο τεμαχιστής.
Είναι ο τύπος που τα δάχτυλά του και οι τένοντες του είναι εξαιρετικά ευκίνητοι.
Αυτός μπορεί να κάνει τα πάντα στην κιθάρα. Και είναι σαν αυτός και εγώ συνεργαζόμαστε περισσότερο. Προσπαθώ να τον φέρω περισσότερο στο στυλ των Queensryche, το οποίο είναι λίγο πιο μελωδικό και μελωδία με γνώμονα, όχι κλίμακες στις κιθάρες. Και έτσι εκείνος και εγώ λειτουργούμε συμπληρωματικά. Και αυτός είναι αποφασισμένος  για το στυλ αυτό και το αγαπά.
Θέλω να πω, ότι δεν είχε καν γεννηθεί όταν κάναμε το “Rage For Order”, αλλά αγαπά να παίζει αυτά τα τραγούδια.
Είναι σαν, να αντιπροσωπεύει τη μουσική, τη μουσική της κιθάρας, με τον τρόπο που είναι στα λευκώματα. Δεν προσπαθεί να περιστρέψει  τη δική του ατζέντα. Δεν προσπαθεί να το παίξει  για παράδειγμα, «αυτό είναι Parker Lundgren, και αυτό είναι το πώς παίζω Queensryche. Κάθε άλλο, δίνει την καλύτερη αντιπροσώπευση του ως προς το τι είναι στο CD.
Και αυτός είναι ο λόγος που έχει διαρκέσει τόσο πολύ.
Και γι ' αυτό επίσης οι οπαδοί τον αγαπούν, και αυτός είναι ο λόγος που λειτουργεί τόσο καλά. Είναι απλά ... έχεις τον πιο παλιό με την εμπειρία και έχεις το νεαρό όπλο, και λειτουργεί ακριβώς έτσι.
 

Επιμέλεια-μετάφραση: Γιώργος Βαλιμίτης

// Old Time Rock

// Live Favorites