Outloud: "Προσπαθούμε να κάνουμε κάτι νέο χωρίς ταμπέλες"
Wednesday

5Dec

Τέταρτο δισκογραφικό βήμα για τους Outloud και η παρέα του ακούραστου, Bob Katsionis συνεχίζει ανανεωμένη και δυναμική. Το "Virtual Hero Society" περιλαμβάνει όλες εκείνες τις hard 'n heavy μελωδίες με τις οποίες τους γνωρίσαμε και τους αγαπήσαμε από το πρώτο τους άλμπουμ "We'll Rock You To Hell and Back Again"(2009).
Για άλλη μια φορά λοιπόν ο Bob Katsionis μίλησε στο Rocktime.gr και μας αποκάλυψε ενδιαφέροντα πράματα για τους Outloud και την πορείας τους.
Επίσης επειδή ο Bob έχει μεγάλη αίσθηση του χιούμορ, του ανταποδίδουμε το εύστοχο τρολάρισμα που μας έκανε στην σελίδα του στο fb (στην δεύτερη ερώτηση και στο τέλος της συνέντευξης, οι σχετικές αποκαλύψεις).
Ξεκινάμε λοιπόν...

Οι συνθέσεις του "Virtual Hero Society" έχουν αυτό το αόριστο μίγμα που λέμε hard 'n heavy με μπόλικο μελωδικό στοιχείο (ή και το ανάποδο). Πόσο δύσκολο και κουραστικό είναι να ακούγεσαι φρέσκος και ανανεωμένος χωρίς να επαναλαμβάνεσαι και να φθείρεσαι;
Bob: Μάλλον έχει να κάνει με το ότι στην ουσία δεν ακούμε ούτε εγώ ούτε ο Chandler πολύ κάποιο ιδίωμα, όπως π.χ. το AOR και απλά προσπαθούμε να γράφουμε μουσική όπως την έχουμε στο κεφάλι μας. Επίσης, έχω τα αυτιά μου ανοικτά για πολλά πράγματα είτε φρέσκα είτε παλιά, οπότε δεν καθόμαστε στα αυγά μας, πάντα προσπαθούμε να κάνουμε κάτι νέο χωρίς ταμπέλες κ.λπ.

Στο νέο άλμπουμ σας κύριο στοιχείο ήταν η έμπνευση και το ταλέντο ή εμπειρία και ο στυγνός επαγγελματισμός; (στο τέλος της συνέντευξης θα διαβάσετε την χιουμοριστική απάντηση που έδωσε στο προφίλ του στο fb για την συγκεκριμένη ερώτηση).
Βοb: Θα έλεγα...όλα αυτά μαζί. Αν και κάτι άλλο μάλλον ήθελες να πεις! Έμπνευση υπάρχει φουλ μιας και κάθε μέρα γράφω και κάτι, μια μελωδία, ένα riff, μια ιδέα. Στη συνέχεια φιλτράρω το πού θα πάει αυτή η ιδέα, αν δηλαδή προορίζεται για OUTLOUD, FIREWIND, ή οτιδήποτε άλλο κάνω και στη συνέχεια, με τον...στυγνό επαγγελματισμό (!) κοιτάζω να το ολοκληρώσω όσο το δυνατόν καλύτερα γίνεται. Για το ταλέντο τώρα...νομίζω θα το κρίνουν οι άλλοι!


Πες μας δύο λόγια για τους υπόλοιπα μέλη της μπάντας και την συνεισφορά τους στην καινούργια στούντιο κυκλοφορία.
Bob: Στην μπάντα έχω φοβερούς μουσικούς που έχουμε αποδείξει ότι στα live είμαστε αντάξιοι αυτού που ακούς στο δίσκο και κάνουμε τον κόσμο να περνάει καλά. Στο δίσκο τώρα, θα ήταν ψέμα να μιλήσω για συλλογική προσπάθεια μιας και για διάφορους λόγους (απόσταση κυρίως) η δουλειά γίνεται από εμένα και τον Chandler. Ο Jim Scordilis έχει παίξει μερικά σόλο στο άλμπουμ, οι υπόλοιποι έγραψαν τα μέρη τους όταν ήρθε η ώρα και όλα καλά. Είμαι και λίγο control freak όταν έρχεται η ώρα της παραγωγής οπότε δε θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά. Δεν είχα ποτε τη λογική του να πάμε στο γκαράζ να προβάρουμε και να πρέπει ο καθένας να προσπαθήσει να περάσει την ιδέα του και να έρχονται οι υπόλοιποι σε δύσκολη θέση. Μάλλον εδώ έρχεται ο "στυγνός επαγγελματισμός" που λέγαμε πριν.

Τι είναι εκείνο που ξεχωρίζεις στο "Virtual Hero Society" από τις προηγούμενες δουλειές σας;
Bob: Είναι νομίζω ένα ακόμη βήμα προς τον τελείως δικό μας ήχο. Ενώ οι 90's αναφορές είναι παραπάνω από έντονες, δεν ξέρω άλλη μπάντα να παίζει και να γράφει όπως εμείς, παγκοσμίως. Είτε λοιπόν γίνουμε τεράστιοι είτε παραμείνουμε εδώ που είμαστε θα ξέρω οτι αυτό που κάνουμε το κάνουμε εμείς, και -όπως φαίνεται και από την ανταπόκριση και τις πωλήσεις- μάλλον το κάνουμε καλά. -

Oι Outloud έχουν ήδη 4 δισκογραφικές κυκλοφορίες, προβλέπεις ότι ο κύκλος θα μεγαλώσει κι άλλο ή έχεις βάλεις ένα χρονικό deadline της μπάντας;
Bob: Θα σου απαντήσω με ενα στίχο του μεγάλου ΣτελΛάρα: "Υπάρχω, και όσο υπάρχεις θα υπάρχω..." (γέλια)!!! Πολλές φορές σκέφτομαι τι θα έκανα ολη αυτη τη μουσική αν δεν υπήρχαν οι OUTLOUD. Θα προσπαθούσα (όπως είμαι πριν) να "περάσω" αυτές τις ιδέες στους Firewind; Θα ήταν λάθος. Θα άβαζα τα κομμάτια αυτά μέσα σε ενα Bob Katsionis άλμπουμ; Άσκοπο. Οπότε όσο υπάρχει έμπνευση θα συνεχίσουν να υπάρχουν και οι OUTLOUD!

Η ψηφιακή εποχή είναι πλέον κυρίαρχη, τι θετικό και τι αρνητικό βλέπεις σε αυτή την εξέλιξη και πόσο μπορεί να βοηθήσει την μουσική δημιουργία;
Bob: Αυτό είναι μια μεγάλη συζήτηση. Είμαστε όλοι σκλάβοι της τεχνολογίας, δε γίνεται να πας να κλειδωθείς σε ενα βουνό και να στέλνεις γράμματα με τα ΕΛΤΑ. Το θέμα είναι να προσπαθεις να χρησιμοποιήσεις το ιντερνετ και όχι αυτό εσένα. Αλλά αυτό ειναι πια δύσκολο.

Έχεις αναλάβει και τον τομέα παραγωγής και των δικών σας βίντεο κλιπ. Πόσο επίπονο είναι η δημιουργία του για να έχεις ένα άρτιο αποτέλεσμα;
Βοb: Ναι,νταξει αυτό έχει να κάνει με τα περί control freak που σου είπα προηγουμένως. Ήθελα αυτή τη φορά να παίξω λίγο παραπάνω με κάθε κομμάτι διαφορετικά, άλλοι ήχοι, άλλο approach. Και όταν δουλεύεις με κάποιον άλλον στη μίξη, είτε θα πρέπει να πληρώσεις πολύ περισσότερα για να το κάνεις αυτό είτε να το παρεις προσωπικά και σαν στοίχημα. Ξέρεις, δεν ηταν εύκολο να κάνουμε κατι αντάξιο των προηγουμένων μας άλμπουμ που έχει μιξάρει ο Tommy Hansen. Νομίζω ότι τα κατάφερα πάντως.

Πως και δεν επέλεξες για το νέο δίσκο κάποια διασκευή;
Bob: Φυσικα και επιλέξαμε διασκευή απλά... ξέχασα να την κάνω (!!!) Για την ακρίβεια ήταν το "Train Of Consequences" των Megadeth! Θα γίνει σίγουρα στο μέλλον, μιας και ο Chandler είναι μεγαλος φαν τους οπως και εγώ και θέλαμε να αναδείξουμε τον πιο μελωδικο/country/rock χαρακτήρα του κομματιού.

Πόσο σε απασχολούν μετά από τόσα χρόνια παρουσίας, οι όροι heavy, poewer metal, hard rock, aor, progressive κλπ.
Bob: Με απασχολούν ιδιαίτερα γιαυτο και έχω και για κάθε ειίδος και ένα project/band που συμμετέχω (γέλια)!!! Ο κόσμος αρέσκεται στα κουτάκια και την καθοδήγηση με την τόση υπερπροσφορά μουσικής που υπάρχει πλέον, παρολαυτα, οι μπάντες που γράφουν καλά τραγούδια που δεν μπαίνουν σε κατηγορία (π.χ. Mastodon, Ghost) ξεχωρίζουν πιο εύκολα. Αλλά θελει ΚΑΛΑ τραγουδια.

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια και αν υπάρχουν προτάσεις για συμμετοχή σας σε φεστιβάλ;
Bob: Υπάρχουν και προτάσεις για tour και για όλα απλά, εγώ έχω λίγο κουραστεί με αυτά που σημαίνει ένα τουρ (αεροδρόμια, αποσκευές διαβατήρια χαμένα, βενζίνες, διόδια, crew, backline, promotion, ξενοδοχεία κ.λ.π. πράγματα άσχετα με τη μουσική) και τη βρίσκω να είμαι στο στούντιο και να δουλεύω πάνω σε ΜΟΥΣΙΚΗ. Θέλω να παίξουμε αλλά ίσως όχι τόσο πολύ. Γενικά θεωρώ ότι είμαστε πολύ τυχεροί που έχουμε ζήτηση και δεν γινόμαστε εμείς "ζητιάνοι καρριέρας" για να μπουμε σε τουρ και φεστιβάλ με το ζόρι για να λέμε ότι κάτι καναμε. Οι Firewind ξεκίνησαν touring στον τρίτο-τέταρτο δίσκο, όταν έπρεπε δηλαδή. Το ίδιο βλέπω και με άλλες μπάντες που ξεκίνησαν σαν project και στο στυλ μας, όπως οι Night Flight Orchestra. Ισως το ότι παίζω κοντά 15 χρόνια με τους Firewind όπου υπάρχει κάποιος άλλος να ηγείται και κάποιοι άλλοι άνθρωποι που αναλαμβάνουν αυτές τις διαδικασίες να με έχει "καλομάθει" λίγο, μπορεί απλά να μου δώθηκε λίγο παραπάνω χρόνος να ασχοληθώ με αυτό που πραγματικά μου αρέσει, η δημιουργία της μουσικής δηλαδή και όχι τα τριγύρω, οπότε τώρα γιαυτο βρίσκομαι σε μια πιο ώριμη φάση επιλογής.

Πως βλέπεις τις πολιτικοκοινωνικές εξελίξεις στην πατρίδα μας;
Bob: Υπάρχει ενα ευρυτερο πλάνο και όλα θα γίνουν οπως ορίσει αυτό,τα υπόλοιπα είναι για να ασχολείται ο κόσμος, όπως το ποδόσφαιρο.

Τέλος ποιο είναι το δικό σου μήνυμα προς τους αναγνώστες μας.
Bob: Να ακούτε OUTLOUD γιατί κάνει καλό (!) και να προετοιμάζεστε σιγά - σιγά για τα live μας σε Αθήνα και Θεσ/νικη που θα γίνει χαμός ΣΙΓΟΥΡΑ! Σε ευχαριστούμε για την αδιάκοπη στηριξή σου. Αλήθεια, εσύ το κάνεις απο μεράκι ή απο δημοσιογραφικό επαγγελματισμο; (γέλια)!!!!

Συνέντευξη στον Φώτη Μελέτη
Διαβάστε την κριτική του
"Virtual Hero Society" ΕΔΩ.


Υ.Γ.: Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε την χιουμοριστική απάντηση του B. Katsionis στην δεύτερη ερώτηση της συνέντευξης...Απολαύστε ελεύθερα:
«Ίσως ήρθε η ώρα να αποκαλύψω τον τρόπο που γράφω τελικά γιατί μάλλον με καταλαβες. Τα τελευταία χρόνια έχω ανακαλύψει κ εξελίξει το σύστημα I.B.M (Interval Behaviourism Mechanism) το οποίο είναι ουσιαστικά μια αλληλουχία αλγορίθμων οι οποίοι, κατόπιν μιας αριθμολογικής προσέγγισης στο όνομα του project (Outloud,Firewind,Serious Black etc) σου αποκαλύπτουν τον «συμπεριφορισμο» των διαστημάτων μιας μελωδίας ώστε να πετύχουμε το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα ικανοποίησης τόσο του ακροατή αλλά κ την εναρμόνιση των νοτών σε ιδανικό -ηχοληπτικα- επίπεδο. Πάντοτε σε σχέση με το project. (Πχ: OUTLOUD= 15212012152104) Κατόπιν, χρησιμοποιώ το H.I.T Machine software το οποίο αναλαμβανει να δημιουργήσει το ιδανικό ριφφ και rhythm section ανάλογα με το είδος κ στυλ της μουσικής και, τέλος, το υλικό περνάει στο επόμενο στάδιο της γραμμής παραγωγής, αυτό του τραγουδιστή ο οποίος,στην προκειμένη περίπτωση των OUTLOUD ο Τσαντλερ, ανάλογα με τις μελωδίες που έχουν προκύψει χρησιμοποιεί κάποια software και libraries από τα οποία αγοράζει τις μελωδίες κ διαλέγει τους στίχους έναν-έναν από ένα αυτοτροφοδοτούμενο database. ...ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΜΑΣ!!!»