Περιμένοντας μέχρι τελευταία στιγμή για να δούμε εάν τελικά θα κατορθώσουμε να παρευρεθούμε στην συναυλία αυτή, λόγω πολλών θεμάτων πια που δεν αφήνουν περιθώρια για ελεύθερο χρόνο αλλά και δεδομένης της οικονομικής κατάστασης που δε βρίσκεται καλύτερα της (όχι δεν θα γκρινιάξω), καταφέραμε να πάμε στους αδερφούς Cavalera και να ακούσουμε ένα καταπληκτικό άλμπουμ στην ολότητά του. Έτσι αυθόρμητα, επειδή διαβάζοντας διάφορες παρουσιάσεις της συναυλίας οι οποίες με έφεραν στο αμήν, αποφάσισα να πιέσω λίγο τον χρόνο (για μία ακόμα φορά) και να γράψω την δικιά μου εκδοχή. Όσο πιο αντικειμενικά γίνεται και χωρίς να μεροληπτώ με το αν μου αρέσουν ή όχι και αυτή είναι καθαρά η προσωπική άποψή μου.
Μπαίνοντας αρχικά στο Gagarin, είδα τον χώρο σχεδόν άδειο, αλλά με τον δεύτερο όροφο ανοιχτό, πράγμα που κοιτάζοντας τον αριθμό του εισιτηρίου μου (ναι κανονικό εισιτήριο και όχι φωτοτυπία Α4, έστω και αν δεν είχε χρώματα και ήταν απλά ασπρόμαυρο, γιατί λύσεις υπάρχουν… και τελικά με μια δεύτερη η σκέψη, κατέληξα στο να πω ΟΧΙ στην προπώληση αφού έτσι και αλλιώς το «καπέλο» δεν τα γλυτώνεις γιατί να πάει στους μεσάζοντες και να καβατζάρεις χρήματα από τη μία και γιατί να υποστηρίζεις τη κάθε εταιρεία που σου κρατάει προμήθεια;) με οδήγησε στο να σκεφτώ ότι μάλλον θα γεμίσουν τον χώρο και τελικά αυτό έγινε. Άλλωστε θα παίζανε το θρυλικό “Roots” στην ολότητά του. Αράξαμε λοιπόν στον πάνω όροφο και αφού χαιρετήσαμε τους γνωστούς και φίλους που παρευρεθήκαν εκεί για τον ίδιο σκοπό, αναμέναμε να ξεκινήσει η συναυλία. Γύρω στις 9:15 βγαίνει το support συγκρότημα που υποτίθεται θα φρόντιζε να ζεστάνει το κοινό. Ο κλήρος (δε ξέρω για πιο λόγο και ποιου επιλογή ήταν και γιατί), έπεσε στους Blame Kandinsky.
Πολύ κακή επιλογή τολμώ να πω για πολλούς λόγους, μερικούς από τους οποίους θα αναφέρω και εδώ. Και από πού να το πρωτοπιάσω το θέμα; Από τις κλεμμένες μουσικές ιδέες από το εναρκτήριο clopy Benny Benassi (Satisfaction), μέχρι τις System Of A Down παρεμβολές του νέου τους δίσκου; Από το ασυγχρόνιστο και με ελαφριά χρονοκαθυστέρηση στα μεταξύ τους; Ή από τον τραγουδιστή τους που κάθε τρεις και λίγο με βλέμμα στο κενό και με μηδενική επαφή με τον κόσμο και του ότι παρουσιάζει ο ίδιος συναυλία, τίναζε το κεφάλι σαν να τον χτύπαγε το ρεύμα λες και τρόμαζε από κάτι; Αν επίσης συμπεριλάβουμε και ότι έγδερνε τον λαιμό του αλύπητα, τότε μιλάμε για μια μπάντα που μάλλον κάτι δε πάει καλά. Αν πιάσουμε και το είδος που παίζουν, καήκαμε…
Δεν ξέρω καν αν έχουν στο μυαλό τους ότι ανήκουν σε κάποια μουσική κατεύθυνση σαν συγκρότημα ή όχι. Από τη μια progressive, από την άλλη hardcore, από την άλλη thrashy και όλα αυτά με brutal φωνητικά… και αυτό βέβαια, μέτρησε κατά τους μιας και ο μέσος ακροατής δυσκολευόταν να αντιληφθεί το τι ακούει. Ας ήταν όμως όλα τα υπόλοιπα σωστά και να υπήρχε εκεί μόνο το πρόβλημα. Ίσως είναι μια περίπτωση που κανείς δεν θα μπορούσε να κατηγορήσει τον ηχολήπτη. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι χάρηκα όταν τελειώσανε και αυτή η βαβούρα που επικρατούσε στο κεφάλι μου, άρχισε επιτέλους σταδιακά να φεύγει… Για να μην όμως τα ισοπεδώνουμε όλα, ο κιθαρίστας ο ένας (δεξιά προς τη σκηνή) ήταν ο μόνος που άξιζε για εμένα και έγιναν φιλότιμες προσπάθειες και από τους υπολοίπους να δείξουν ότι είναι δεμένη μπάντα, αλλά δεν ήταν αρκετά όλα αυτά.
Η πολυπόθητη ώρα επιτέλους κοντοζύγωνε και το Gagarin 205 είχε πλέον γεμίσει για τα καλά (πρέπει να ήταν sold out αν δε κάνω λάθος). Τελειώνει και το sound check και στη σκηνή κάνουν την εμφάνιση τους για να «κρυφτούν» από τα αριστερά ο Marc Rizzo και ο Johny Chow. Στη συνέχεια ανεβαίνει ο Iggor φοράει τα γάντια του και περιμένουμε μετά το γνωστό tribal εισαγωγικό να βγει στη σκηνή και ο Max.
Κάπου εδώ η συναυλία έληξε με τον ίδιο τρόπο που άρχισε, αλλά με ένα πλατύ χαμόγελο ευχαρίστησης τουλάχιστον σε όσους έβλεπα γύρω μου. Υπήρξε διασκέδαση, crowd surfing, mosh pit, walls of death, χοροπηδητό και όλα αυτά που συνοδεύουν μια αντίστοιχη συναυλία. Φυσικά σπουδαίο γεγονός υπήρξε το ότι είδαμε αυτό το δίσκο να ξετυλίγεται μπροστά μας και ότι είδαμε ότι πιο κοντινότερο γίνεται σε αυτό που κάποτε ονομαζόταν Sepultura.
Αρνητικό της συναυλίας, ήταν η χρονική διάρκειά της που κράτησε περίπου 80 λεπτά, σε αναλογία με τη τιμή τους εισιτηρίου και με το ότι ήρθες για να δεις thrash μπάντα ήταν καλά. Έτσι και αλλιώς δε παίζανε και περισσότερο γενικά. Το δεύτερο μεγάλο αρνητικό οι τιμές στα μπλουζάκι και στις αφίσες. 30 ευρώ το μπλουζάκι πιο ακριβά δηλαδή από την τιμή του εισιτηρίου ακόμα και με «καπέλο»; Απαράδεκτο και για αυτό πρέπει να σαμποτάρεται κάτι τέτοιο.
Μπαίνοντας αρχικά στο Gagarin, είδα τον χώρο σχεδόν άδειο, αλλά με τον δεύτερο όροφο ανοιχτό, πράγμα που κοιτάζοντας τον αριθμό του εισιτηρίου μου (ναι κανονικό εισιτήριο και όχι φωτοτυπία Α4, έστω και αν δεν είχε χρώματα και ήταν απλά ασπρόμαυρο, γιατί λύσεις υπάρχουν… και τελικά με μια δεύτερη η σκέψη, κατέληξα στο να πω ΟΧΙ στην προπώληση αφού έτσι και αλλιώς το «καπέλο» δεν τα γλυτώνεις γιατί να πάει στους μεσάζοντες και να καβατζάρεις χρήματα από τη μία και γιατί να υποστηρίζεις τη κάθε εταιρεία που σου κρατάει προμήθεια;) με οδήγησε στο να σκεφτώ ότι μάλλον θα γεμίσουν τον χώρο και τελικά αυτό έγινε. Άλλωστε θα παίζανε το θρυλικό “Roots” στην ολότητά του. Αράξαμε λοιπόν στον πάνω όροφο και αφού χαιρετήσαμε τους γνωστούς και φίλους που παρευρεθήκαν εκεί για τον ίδιο σκοπό, αναμέναμε να ξεκινήσει η συναυλία. Γύρω στις 9:15 βγαίνει το support συγκρότημα που υποτίθεται θα φρόντιζε να ζεστάνει το κοινό. Ο κλήρος (δε ξέρω για πιο λόγο και ποιου επιλογή ήταν και γιατί), έπεσε στους Blame Kandinsky.
Πολύ κακή επιλογή τολμώ να πω για πολλούς λόγους, μερικούς από τους οποίους θα αναφέρω και εδώ. Και από πού να το πρωτοπιάσω το θέμα; Από τις κλεμμένες μουσικές ιδέες από το εναρκτήριο clopy Benny Benassi (Satisfaction), μέχρι τις System Of A Down παρεμβολές του νέου τους δίσκου; Από το ασυγχρόνιστο και με ελαφριά χρονοκαθυστέρηση στα μεταξύ τους; Ή από τον τραγουδιστή τους που κάθε τρεις και λίγο με βλέμμα στο κενό και με μηδενική επαφή με τον κόσμο και του ότι παρουσιάζει ο ίδιος συναυλία, τίναζε το κεφάλι σαν να τον χτύπαγε το ρεύμα λες και τρόμαζε από κάτι; Αν επίσης συμπεριλάβουμε και ότι έγδερνε τον λαιμό του αλύπητα, τότε μιλάμε για μια μπάντα που μάλλον κάτι δε πάει καλά. Αν πιάσουμε και το είδος που παίζουν, καήκαμε…
Δεν ξέρω καν αν έχουν στο μυαλό τους ότι ανήκουν σε κάποια μουσική κατεύθυνση σαν συγκρότημα ή όχι. Από τη μια progressive, από την άλλη hardcore, από την άλλη thrashy και όλα αυτά με brutal φωνητικά… και αυτό βέβαια, μέτρησε κατά τους μιας και ο μέσος ακροατής δυσκολευόταν να αντιληφθεί το τι ακούει. Ας ήταν όμως όλα τα υπόλοιπα σωστά και να υπήρχε εκεί μόνο το πρόβλημα. Ίσως είναι μια περίπτωση που κανείς δεν θα μπορούσε να κατηγορήσει τον ηχολήπτη. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ότι χάρηκα όταν τελειώσανε και αυτή η βαβούρα που επικρατούσε στο κεφάλι μου, άρχισε επιτέλους σταδιακά να φεύγει… Για να μην όμως τα ισοπεδώνουμε όλα, ο κιθαρίστας ο ένας (δεξιά προς τη σκηνή) ήταν ο μόνος που άξιζε για εμένα και έγιναν φιλότιμες προσπάθειες και από τους υπολοίπους να δείξουν ότι είναι δεμένη μπάντα, αλλά δεν ήταν αρκετά όλα αυτά.
Η πολυπόθητη ώρα επιτέλους κοντοζύγωνε και το Gagarin 205 είχε πλέον γεμίσει για τα καλά (πρέπει να ήταν sold out αν δε κάνω λάθος). Τελειώνει και το sound check και στη σκηνή κάνουν την εμφάνιση τους για να «κρυφτούν» από τα αριστερά ο Marc Rizzo και ο Johny Chow. Στη συνέχεια ανεβαίνει ο Iggor φοράει τα γάντια του και περιμένουμε μετά το γνωστό tribal εισαγωγικό να βγει στη σκηνή και ο Max.