Ο δίσκος ξεκινά με το βαθιά συναισθηματικό και λυρικό "It's All Over" σε μία πιο ροκ προσανατολισμένη εκδοχή από το δίσκο "Recycled" ποy κυκλοφορούσε λίγους μήνες μετά.
Στο "Good Day" ακούμε απίθανα κιθαριστικά σόλα και παθιασμένες ερμηνείες από τον Roye Albrighton σε μία μεγαλειώδης εκτέλεση θυμίζοντας μπάντες του Woodstock ενώ ακολουθεί "Remember the Future, Part II" με το γκρουπ να αποδίδει σε ιλιγγιώδεις ρυθμούς και με ακρίβεια πάνω σε ένα μουσικό θέμα που ουσιαστικά είναι ένα ατελείωτο τζαμάρισμα.
Στο "A Day in the Life of a Preacher" (χωρίζεται σε τρία μέρη) έχουμε μία τρομερή hard rock απόδοση με τον μπασίστα Derek "Mo" Moore και τον πληκτρά Alan "Taff" Freeman" να ζωγραφίζουν κυριολεκτικά και φυσικά τον κιθαρίστα Roye Albrighton να εκστασιάζει το κοινό.
Το "Desolation Valley" απογειώνει τις ροκ αισθήσεις συνδυάζοντας ψυχεδελικές μελωδίες με εμμονικούς αυτοσχέδιους περφεξιονισμούς.
Ακολουθούν δύο συνθέσεις από το άλμπουμ "Down to Earth", αρχικά το "That's Life" όπου υπάρχουν μικρές prog εκρήξεις με τον ντράμερ Ron Howden να ανεβοκατεβάζει διαρκώς τις ταχύτητες και τον Roye Albrighton να κάνει μία ιδιαίτερη ερμηνεία ενώ έπεται το "Show Me The Way" που έχει μία πιο συναισθηματική και παράλληλα δυναμική προσέγγιση.
Στο "I Can See You" η μπάντα συνεχίζει να μεγαλουργεί και το "King Of Twilight" είναι μία εξόχως επική και δυνατή στιγμή με το μπάσο του Derek "Mo" Moore και τα πλήκτρα του Alan "Taff" Freeman" να οδηγούν σε υπέροχα ηχητικά μονοπάτια και να μετασχηματίζουν την σύνθεση σε πιο space επίπεδο.
Σε όλο αυτό προστίθεται από το ενδιάμεσο της σύνθεσης και μετά η κιθαριστική τρέλα του Roye Albrighton καθώς και η συναρπαστική μελωδική του ερμηνεία.
Το "Live in New York" κλείνει με το '"Woman" που φλερτάρει κανονικά με τους blues/rock ρυθμούς εξελισσόμενο στην συνέχεια σε μία ροκ εν ρολλ πανδαισία με το "Good Ol' Rock 'n' Roll" να κλείνει πανηγυρικά και αντισυμβατικά (για τα δεδομένα prog-rock μπάντας εκείνη την εποχή) σε μία αξέχαστη συναυλία για τους Νεοϋορκέζους που την παρακολούθησαν εκείνο το βράδυ του Σεπτεμβρίου.
Εν κατακλείδι είναι κρίμα που αυτό το live άλμπουμ ακούγεται σχεδόν σαν bootleg όμως οι εκτελέσεις των τραγουδιών είναι πιστές στις αρχικές εκδόσεις, του στούντιο και επιπλέον εδώ αναδεικνύεται το ταλέντο του υποτιμημένου κιθαρίστα Roye Albrighton (1949-2016).
Οι NEKTAR ακολούθησαν στην συνέχεια την πορεία που συνήθως ακολουθούν τα μεγάλα συγκρότηματα (αλλαγές μελών, τσακωμοί, διάλυση, επανασύνδεση, νέες στούντιο κυκλοφορίες και αρκετές συναυλίες).
Υ.Γ.: Το 1978 κυκλοφόρησε το "More Live Nektar in New York" με μ ορισμένες επιπλέον συνθέσεις που έμειναν απέξω από το "Live in New York" του 1977 ενώ το 2004 συνέβη το αυτονόητο όπου στο νέο remastered ενώθηκαν οι δύο κυκλοφορίες σε μία έκδοση.