Γιάννης Γιοκαρίνης: Ένας γνήσιος "Νοσταλγός του Rock ‘n’ Roll"
Sunday

13Jul

Το www.Rocktime.gr δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουν οι νεότεροι ή όσοι δεν τον ξέρουν και να θυμηθούν οι παλιοί, έναν αυθεντικό ροκά της ελληνικής
 Το www.Rocktime.gr  δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουν οι νεότεροι ή όσοι δεν τον ξέρουν και να θυμηθούν οι παλιοί, έναν αυθεντικό ροκά της ελληνικής σκηνής .  Ένα πρόσωπο που μεγάλωσε (και μεγαλώνει) πολλές γενιές και συντρόφευσε πολλά μουσικά ταξίδια ιδιαίτερα σε εφηβικά χρόνια.   Είχα την τιμή και τη χαρά να τον γνωρίσω από κοντά και μπορώ να πω με σιγουριά ότι πραγματικά είναι αυτό που φαίνεται: ένας απλός καθημερινός άνθρωπος, αυθεντικός και γνήσιος ‘’Νοσταλγός του Rock ‘n’ Roll’’. Θα μπορούσε να θεωρηθεί και αυτός ένας από τους ‘’Πατέρες του Ελληνικού Ροκ’’ μιας και έβαλε και εκείνος το λιθαράκι του όταν άνθιζε αυτό το μουσικό κύμα στην Ελλάδα.   Παρ’ όλα αυτά, θαρρώ ότι η τύχη δεν ήταν τόσο με το μέρος του γιατί, σύμφωνα με τη ταπεινή μου γνώμη, θα έπρεπε να χαίρει μεγαλύτερης  φήμης και αναγνώρισης. Αυτό που τον κάνει ιδιαίτερο και φαινόμενο, όμως είναι ότι όσο περνούν τα χρόνια, παραμένει το ίδιο ωραίος όπως ήταν και στο ξεκίνημά του.

Ο λόγος λοιπόν, για τον Γιάννη Γιοκαρίνη.
Γεννημένος στις 22 Σεπτεμβρίου 1955 στη Κοκκινιά, από πολύ νωρίς, δεν άργησε να καταλάβει ότι η αγάπη του και η κλίση του είναι η μουσική. Όπως έχει δηλώσει και ο ίδιος , ‘’βρίσκομαι στο πάλκο από 11 χρονών’’. ‘’Ήδη’’, συνεχίζει, ‘’από τα πρώτα χρόνια των μουσικών μου σπουδών ήμουν οργανοπαίχτης. Έπαιζα κιθάρα, ντραμς, μάθαινα αρμόνιο και άρχισα να παίζω πιάνο. Παράλληλα, όμως, για να επιβιώσω έπαιζα σε όλους τους χώρους που έχουν σχέση με τη μουσική, από βαριά μπουζουξίδικα μέχρι και σκυλάδικα’’. Οι μουσικές σπουδές του , εστιάζουν κυρίως στη στο κλασσικό τραγούδι, πιάνο και αρμόνιο. Σαν μουσικός, συνθέτης ή στιχουργός έχει συνεργαστεί με όλους σχεδόν τους καλλιτέχνες στην Ελλάδα. Σάκης Μπουλάς,  Βασίλης Παπακωνσταντίνου, Βαγγέλης Γερμανός, Παύλος Σιδηρόπουλος, Ελένη Βιτάλη και Γιάννης Κούτρας είναι μερικά μονάχα από τα ονόματα που βρίσκονται στο μεγάλο βιογραφικό του. Το ξεκίνημα έγινε λοιπόν το 1968, όταν δειλά έκανε τα πρώτα του βήματα παίζοντας πλήκτρα.  Εκεί είναι που πέρασε και από διάφορα συγκροτήματα της τότε εποχής όπως είναι ο Σκορπιός (του Βαγγέλη Γερμανού), οι Ηρακλης Και Λερναία Ύδρα, οι 2002 GR και οι Αγάπανθος. Δισκογραφικά, την πρώτη του εμφάνιση την έκανε σαν πιανίστας, στο άλμπουμ ‘’ Ποπ Φέστιβαλ ‘73’’ με το συγκρότημα ‘’Σκορπιός’’ .  Αφού πήρε το βάπτισμα του πυρός, αποφάσισε να δοκιμάσει σαν σόλο καλλιτέχνης. 11 χρόνια μετά τη αρχική του δισκογραφική εμφάνιση, κυκλοφορεί η πρώτη του ολοκληρομένη και προσωπική δουλειά.  Η μουσική είναι γραμμένη από τον ίδιο, όπως και σε όλη την υπόλοιπη καριέρα του, παρέμεινε ‘’οπαδός φανατικός’’ του Rock ‘N’ Roll. Οι στίχοι, επίσης γράφτηκαν από τον ίδιο και διατήρησε επίσης το ύφος του και σε όλο του το μουσικό ταξίδι. Άλλωτε παιχνιδιάρικοι, κάπου κάπου ερωτικοί, ενίοτε ποιητικοί, άλλωτε βαθυά προσωπικοί. Δε δίστασε να τα βάλει ακόμα και με το σύστημα. Χωρίς να πλατιάζει πολύ γενικά, οι ιστορίες του, απλής καθημερινής πραγματικότητας, είναι όλες βγαλμένες μέσα από τη ζωή.

Για να επανέρθουμε, το 1984, λοιπόν το ‘’Φόρα Παρτίδα’’ βρίσκεται στα ράφια των δισκοπωλείων υπό την στέγη της εταιρείας ‘’Λύρα’’.
Αμέσως από το άλμπουμ αυτό ξεχώρισαν τρία κομμάτια που ακόμα και σήμερα παίζονται κατά καιρούς τόσο σε μπαράκια όσο και στο ραδιόφωνο. ‘’Κιθαρίστας ή Ντράμερ’’, ‘’Νοσταλγός Του Rock ‘N’ Roll’’ και φυσικά η γνωστή σε όλους μας ‘’Ευλαμπία’’.  Η ιστορία της Ευλαμπίας, είναι ένα αληθινό γεγονός με τον ίδιο τον Γιάννη να σχολιάζει: ’’Την ‘’Ευλαμπία’’ τη θεώρησα ως μια προσωπική στιγμή στο studio. Είπα στους φίλους μου: Έχω ένα τραγούδι. Τους άρεσε και το ηχογραφήσαμε εκείνη τη στιγμή. Ο Θοδωρής  Μανίκας μεσολάβησε και το άκουσε ο Διονύσης Σαββόπουλος, ο οποίος μου είπε: Θα το χρησιμοποιήσεις αυτό το τραγούδι. Όταν του είπα ‘’μα είναι προσωπικό’’, μου απάντησε ‘’προσωπικό – ξεπροσωπικό, είναι ωραίο τραγούδι’’. Και να τελικά που είχε δίκαιο ο άνθρωπος που ξέρει να ξεχωρίζει’’. Που να ήξερε όμως ότι χάρη σε αυτό το κομμάτι, θα γινόταν και ευρύτερα γνωστός!   Ένα χρόνο αργότερα, συνεργάζεται με τον Γιάννη Κούτρα όπου γράφει όλη τη μουσική για το δίσκο, κάποιους στίχους, παίζει πιάνο και τραγούδα στο ‘’Κουαρτέτο του Βόλου’’. Το άλμπουμ κυκλοφόρησε την ίδια χρονιά κάτω από τον τίτλο ‘’Τσικαμπούμ’’ με το ομώνυμο τραγούδι σε στίχους Σάκη Μπουλά και Γιάννη Γιοκαρίνη, να κλέβει τη παράσταση. Το καλοκαίρι της ίδιας χρονιάς, συμμετέχει στη μεγάλη συναυλία του Βασίλη Παπακωνσταντίνου στο Σ.Ε.Φ. . Το 1986, είναι μια πολυάσχολη χρονιά για εκείνον, μιας και συμμετέχει μουσικοστιχουργικά  στο παρθενικό δίσκο του Σάκη Μπουλά, ‘’Μπουλάς Ελλάς’’ με τις συνθέσεις ‘’Ρέγγαι Και Λακέρδαι’’, ‘’Μπριγιόλ’’, ‘’Το Φλασάκι’’, ‘’Μπανάκι, Μανάκι’’ να ξεχωρίζουν. Παράλληλα, ηχογραφεί και κυκλοφορεί το δεύτερο προσωπικό του άλμπουμ ‘’Αυτόγραφο’’ (ξεχώρισαν τα ‘’Μπούμερανγκ’’, ‘’Δεν Είμαστε Καλά’’, ‘’Μία Φρένο, Μία Γκάζι’’ και ‘’Ρεζίλι Των Σκυλιών’’) ενώ ολόκληρη τη χρονιά αλλά και την επόμενη, εμφανίζετια στο Άλσος μαζί με τους Αργυροπούλου, Μπουλά, Βλάσση Μπονάτσο και Βασίλη Παπακωνσταντίνου.

Η τρίτη του δισκογραφική δουλειά έρχεται το 1988, και το όνομα αυτού ‘’Γειά Σου Και Εσένα’’.
Αυτή τη φορά τα χιτάκια του δίσκου είναι τα ‘’Πεταλουδίτσα’’, ‘’Τίποτα Δεν Είναι Απλό’’ και ‘’Αδυνάτισες Μωρό Μου, Αδυνάτισες’’. Ο χειμώνας της ίδιας χρονιάς, θα τον βρει να εμφανίζεται στο ‘’Κύτταρο’’, μαζί με την Αφροδίτη Μάνου και τον Σάκη Μπουλά. Την επόμενη χρονιά, οι συναυλίες του στο Κύτταρο  συνεχίζονται, αλλά οι συνεργάτες του θα είναι ο Μικρούτσικος, Σοφία Βόσσου και Αντώνης Τουρκογιώργης και κυκλοφορεί και ο δίσκος ‘’Ε! Και Τι Έγινε’’. Στην προσπάθειά του εδώ, δοκιμάζει να ερμηνεύσει πέρα από δικούς του στίχους και στίχους άλλων. Ρέλλια, Τριανταφύλλου, Σελληνοπούλου είναι κάποια ονόματα ενώ συμμετέχει φιλικά και η Ελένη Βιτάλη. Από το τέταρτο άλμπουμ του, ξεχώρισαν τα ‘’Ταξιδιάρικο’’, ‘’Μαίρη’’, ‘’Ο Μήτσος’’, ‘’Τουλούμπα’’ και το ομώνυμο. Με το ρυθμό και τη τροπή που είχε πάρει η καριέρα του, δεν άργησε να έρθει το ‘’Καινούρια Μέρα’’ που βγήκε τέλη του 1989. Όπως και στις προηγούμενες μουσικές δουλείες του έτσι και εδώ υπήρξαν τραγούδια που σημείωσαν επιτυχία. Τα ‘’Μαράκι’’, ‘’Τσολιαδογκόμενα’’, ‘’Σαν Ιάσωνας’’, ‘’Πιο Καλά Να Είμαι Μόνος Μου’’ ανήκουν σε αυτή τη κατηγορία. Στις 6 Δεκεμβρίου του 1990, ένας μεγάλος ροκάς του ελληνικού πενταγράμμου, ο Παύλος Σιδηρόπουλος έδωσε τέλος στη ζωή του αυτοκτονώντας από υπερβολική δόση ηρωίνης (σύμφωνα με τον Αλέκο Αράπη όπως μπορεί κανείς να ακούσει και εδώ https://www.youtube.com/watch?v=0P2QWoqn4F8). Το υπόλοιπο συγκρότημα των εναπομεινάντων Απροσάρμοστων, θέλησε να κυκλοφορήσει τα κομμάτια που δεν πρόλαβε ο Σιδηρόπουλος να ηχογραφήσει με άλλους καλλιτέχνες. Στη προσπάθεια αυτή, συμμετέχουν φιλικά ο Γίαννης Αγγελάκας (Ο Χαφιές), Κατσιμιχαίοι (Αυτοί Μιλάν), Γιάννης Γιοκαρίνης (Αν Ήσουν Φίλος), Δημήτρης Μπέλος (πλήκτρα), Ντίνος Αποστόλου (σαξόφωνο) .
  ‘’Πέτα Τα Βιβλία’’ ( που βρίσκεται και στο σάουντρακ της ταινίας Ρόδα Τσάντα Και Κοπάνα), ‘’Καλοκαιρινές Παρτίδες’’, ‘’Το Αραπάκι’’,  ‘’Τα Λαγουδάκια’’, ‘’Η Βεράντα’’, ‘’Το ‘’Μπουρνούζι’’, ‘’Ζωολογία’’, είναι μερικοί τίτλοι που βρήκαν θέση στο άλμπουμ ‘’Καλοκαιρινές Παρτίδες’’ του 1991, με τους στίχους να προέρχονται περισσότερο από εμπνεύσεις του Σαράντη Αλιβιζάτου. Επίσης την ίδια χρονιά, θέλοντας να βάλει μια άνω τελεία, κυκλοφόρησε τη συλλογή ‘’Οι Επιτυχίες Του’’, που όπως το λέει και ο τίτλος περιλαμβάνει τα καλύτερα τραγούδια του από το πρώτο του άλμπουμ μέχρι τον τελευταίο του έως τότε δίσκο.  Κομμάτια που τον έκαναν γνωστό και τον εδραίωσαν στον χώρο. Φήμες θέλουν το 1991, να πέρασε σαν μόνιμο μέλος από την μπάντα των Απροσάρμοστων. 
Το 1992, πέρα από κάποιες εμφανίσεις σε Αθήνα, απείχε δισκογραφικά μέχρι την επόμενη χρονιά όπου ένωσε τις δυνάμεις του με τον παιδικό του φίλο Χριστόφορο Κροκίδη για το άλμπουμ ‘’Κάτσε Καλά’’. Χωρίς να αλλάξει τον ήχο του ιδιαίτερα, έκανε μια ελαφριά στροφή σε πιο εμπορικά μονοπάτια και για εμένα η κυκλοφορία αυτή, είναι και η αχίλειος πτέρνα του. Χιτάκια πέρα από το ‘’Κάτσε Καλά’’, ξεχώρισαν μόνο οι μπαλάντες ‘’Καίγομαι’’ και ‘’Η Νύχτα Είναι Εκείνη Που Τρελάνετε’’. Για το υπόλοιπο της χρονιάς μέχρι και το 1996, που βγήκε και η επόμενη δισκογραφική του απόπειρα, αφοσιώθηκε σε συναυλίες τόσο σαν σόλο όσο και με μουσικά σχήματα, γενικότερα ανά την Ελλάδα αλλά με επίκεντρο κύριως  Αθήνα - Θεσσαλονίκη.
  Το ‘’Του Δρόμου Οι Αγάπες’’ που ακολούθησε, σημείωσε μεγαλύτερη επιτυχία, με τα ‘’Περιμένω’’, ‘’Πλατεία’’, ‘’Σε Ξέχασα’’ και το ‘’Αδέσποτα Παιδιά’’ που ανοίγει και τις σημερινές του συναυλίες, να ξεχωρίζουν. Η μουσική γράφτηκε από τον ίδιο τον Γιάννη Γιοκαρίνη, ενώ οι στίχοι του άλμπουμ, ανήκουν στον Σταμάτη Μεσημέρη. Η Αρχιτεκτονική, θα γίνει το στέκι για τις παραστάσεις του και το συγκρότημα ‘’Moby Dick’’ οι ‘’συνεργάτες του στο έγκλημα’’.

Κάπου εδώ, αποφασίζει να κάνει μια μεγάλη παύση από τη δισκογραφία, χωρίς να απέχει όμως από τη μουσική.
Μέχρι το 2007 όπου θα μας απασχολήσει με το επόμενο άλμπουμ του, θα τον βρούμε να ασχολείται συνθέτοντας τραγούδια για άλλους καλλιτέχνες από  rock, ethnic μέχρι και λαϊκά. Θα τον δούμε να κάνει συναυλίες και παράστασεις σε όλη την Ελλάδα μέχρι το 2003 όπου μαζί με το παλιόφιλό του Χριστόφορο Κροκίδη, αποφάσισαν να ενώσουν και πάλι τις δυνάμεις τους. Τούτη τη φορά, με το σχήμα αυτό , αποφασίζουν να κάνουν ένα βήμα παραπάνω. Αποτέλεσμα ήταν να επεκταθούν συναυλιακά πέρα από την Ελλάδα και σε πολλές χώρες του εξωτερικού.  Κάπου εκεί, γνωρίζει την Σοφία Μιχαλοπούλου στην Κρήτη, όπου  είχε πάει για διακοπές σε συγγενείς της και συναντήθηκαν σε μια συναυλία του Στέλιου Μπικάκη. Έτσι ο Γιάννης παράτησε την ‘’Ευλαμπία’’ για την 22χρονη τότε Σοφία. Επί της ευκαιρίας,  να κάνουμε και λίγο Rock κουτσομπολιό εδώ στο www.Rocktime.gr , τότε σε γνωστή εφημερίδα όταν βγήκε η αγγελία γάμου, η γυναίκα του σχολίασε: «Ο Γιάννης είναι ο άνδρας της ζωής μου. Ο έρωτας δεν έχει ηλικία, γι’ αυτό και δεν με απασχόλησε ποτέ η διαφορά των χρόνων μας. Εμένα με ενδιαφέρει ο άνθρωπος. Ο Γιάννης έχει τεράστια ψυχή, είναι αυτό που λέμε “ψυχάρα”. Είμαστε σαν παντρεμένοι από την πρώτη μέρα που γνωριστήκαμε. Μάλιστα, μερικές μέρες μετά τη γνωριμία μας μου είπε: “Όταν σε είδα, είπα: αυτή είναι η γυναίκα της ζωής μου”. Σου μιλάω ειλικρινά, νιώθω ένα πετάρισμα στην καρδιά μου που θα τον παντρευτώ. Μπορεί να είμαστε χρόνια μαζί, όμως ακόμα δεν έχω συνειδητοποιήσει ότι σε λίγο καιρό θα παντρευτούμε». Οι συναυλίες συνεχίστηκαν με μια σειρά από εμφανίσεις στην Πλάκα με τους Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, Σάκη Μπουλά, Φίλιππο Πλιάτσικα και Διονύση Τσακνή. Στην πορεία πέρασε για μερικές παραστάσεις και από το ‘’Rodeo’’ μαζί με τον Λάκη Παπαδόπουλο (Aka Λάκης Με Τα Ψηλά Ρεβέρ) .Το 2007, στα ράφια των δισκοπωλείων θα συναντούσε κανείς από τη δισκογραφική ‘’Καθρέφτης’’ τα μέχρι και σήμερα τελευταία δεκαπέντε τραγούδια του, κάτω από τον γενικό τίτλο ‘’Ναυαγός Μες Στην Αθήνα’’, σε μουσική δικιά του, στίχους του Γιάννη Λογοθέτη και με συμμετοχές των Μανώλη Καραντίνη, Άκη Δείξιμου, Θανάση Βασιλόπουλο, Βασίλη Γκίνου. Τη μπάντα του αυτή τη φορά πλαισιώνουν ο Τάκης Αργυρίου (τύμπανα), ο Κώστας ‘’Ear-Jet’’ στις κιθάρες και ο Γιώργος Αρχοντάκης στο μπάσο. Το άλμπουμ έβγαλε αρκετά δυνάτα κομμάτια, με το ‘’Ναυαγός Μες Την Αθήνα’’, το πολυπαιγμένο από το ραδιόφωνο ‘’Τριτοκοσμικός’’, ‘’Το Καπέλο’’, ‘’Τέρμα Και Κάτω Η Δουλειά’’, ‘’Το Μοντέλο Μου’’, ‘’Άλλο Μάγκας Και Ωραίος’’ να διακρίνονται.  ην επόμενη χρονιά (2008), η προηγούμενη δισκογραφική του εταιρία, κυκλοφορεί όλα του τα άλμπουμ, σε τρία διπλά Cd’s (‘’Άχ, Ευλαμπία’’, ‘’Νοσταλγός Του Rock ‘N’ Roll’’ και ‘’Τσικαμπούμ’’), με τα τραγούδια να βρίσκονται σε ανάκατη σειρά από ότι κυκλοφόρησαν. Ένα χρόνο μετά, μια συλλογή με τίτλο ‘’20 Μεγάλες Επιτυχίες Του’’ του περιοδικού Διφώνου κυκλοφόρησε σε μια κασετίνα μαζί με άλλους ροκ καλλιτέχνες της παλιάς σχολής,  υπό τον τίτλο ‘’Νοσταλγοί του Rock ‘N’ Roll’’ από γνωστό τηλεοπτικό περιοδικό.

Ξανά λοιπόν στο σεργιάνι για συναυλίες.
Σειρά μεταξύ άλλων έλαβε και μία με τον Γιάννη Πλούταρχο στον νεοσύστατο τότε χώρο ‘’Acro’’ τον Απρίλιο του 2010.Το 2011 είχε ένα σοβαρό τροχαίο ατύχημα με την γυναίκα του στην Ελευσίνα, γλυτώνοντας από θαύμα. Παρ’ όλα αυτά όμως, τέλη της χρονιάς, ένωσε και πάλι τις δυνάμεις του με τους εναπομείναντες Απροσάρμοστους, τον Δημήτρη ‘’Θείο Νόντα’’ Πουλικάκο και κάποιους καλεσμένους, για μία συναυλία στο Κύτταρο, στη μνήμη του Παύλου Σιδηρόπουλου, 5 μέρες μετά από την επέτειο της ημερομηνίας θανάτου του. Μια χρονιά αργότερα, το 2012 επανέρχεται ξανά στο προσκήνιο μαζί με τον Λάκη Παπαδόπουλο, κάνοντας ένα σερί συναυλιών σε όλη την Ελλάδα, περνώντας και από το ιστορικό Κύτταρο. Αυτή όμως που έκλεψε τα βλέμματα, ήταν εκείνη που έδωσε στις 30 Δεκεμβρίου στην Αρχιτεκτονική στο Γκάζι. Η συναυλία είχε φιλανθρωπικό χαρακτήρα και τα έσοδά που θα μαζεύονταν, θα πήγαιναν στους άστεγους και άπορους της Πρωτεύουσας (το ίδιο βράδυ μαζεύτηκαν και τρόφιμα για αυτούς τους ανθρώπους) αλλά και σε έναν άλλο παλιό ροκά: Τον Αντώνη Τουρκογιώργη (ιδρυτής, τραγουδιστής και μπασίστας των θρυλικών Socrates Drunk The Conium), ο οποίος βρισκόταν στον Ευαγγελισμό και εξαιτίας της κρισιμότητας της κατάστασής του μεταφέρθηκε στο Στρατιωτικό Νοσοκομείο 401 και τα έξοδα για τη μακρόχρονη και δύσκολη θεραπεία, του άφησαν στεγνές τις τσέπες. Έτσι λοιπόν μαζί με διάφορους άλλους καλλιτέχνες κυρίως από τον χώρο της μουσικής μας, όπως ο Γιάννης Ζουγανέλης και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου έδωσαν το παρόν σε αυτή τη συναυλία αγάπης και αλληλεγγύης.  Η περιοδεία του διδύμου Γιοκαρίνη - Παπαδόπουλου, έληξε τέλη του 2013. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να μάθω αν το σχήμα αυτό θα τελείωνε εκεί ή θα συνεχιζόταν και την επόμενη χρονιά, μιας και λίγες μέρες πριν κλείσει η χρονιά ο Γιάννης,  είχε ένα δεύτερο σοβαρό τροχαίο ατύχημα, όπου και μεταφέρθηκε εσπευσμένα στην εντατική του Θριάσιου νοσοκομείου με την εξέλιξη της υγείας του από κρίσιμη να καταλήγει θετικά. Τίποτα όμως δεν μπορεί να τον κρατήσει μακριά από την αγάπη του για τη μουσική. Έτσι λίγο μετά την ανάρωσή του, επέστρεψε στα συναυλιακά δρώμενα, με την πιο πρόσφατη εώς την ώρα που γράφτηκε το παρόν αφιέρωμα, να είναι στις 28 Ιουνίου στον Μπάτη, μετά από επίδειξη κομμωτικής, μαζί με τους Vegas και Demy.
 
Το βιογραφικό του μεγάλο, οι συναυλίες και αυτές αμέτρητες.

Οι καλλιτέχνες που έχει συνεργαστεί και αυτοί πέρα από όσους αναφέρθηκαν παραπάνω πάμπολλοι: Από Νίκο Τριανταφύλλου, Άκη Σκαμαγκά, Βάσω Καρά, Παναγιώτη Τσίρο, Βανέσα Καραγεώργου, Ηλία Ρέλια,  Γιάννη Γερογιάννη μέχρι Σωτήρη Κακίση και Σαράντη Αλεβιζάτο. Αυτό όμως που τον κάνει μοναδικό, είναι η αυθεντικότητά του, η απλότητά του και ότι παρόλο που είναι ένας ζωντανός θρύλος του Ελληνικού Ροκ, κυκλοφορεί ελεύθερος σαν καθημερινός άνθρωπος, ανάμεσα μας  . Τον έχω δει με ολόκληρη μπάντα, τον έχω δει μονάχα με τα πλήκτρα, τη φωνή του και μια κιθάρα. Όλες οι φορές όμως είχαν ένα κοινό παρονομαστή: το απίστευτο και αστείρευτο κέφι του, τη  ροκ διάθεση του και να διασκεδάζει μοναδικά τον κόσμο. Έχει έναν τρόπο να σε κάνει να ακολουθήσεις τον ρυθμό του, ακόμα και αν είσαι στη πιο χάλια διάθεσή. Τι παραπάνω να ζητήσεις  δηλαδή από μία συναυλία;; Θα πρότεινα σε όποιον που δεν είχε την τύχη εως τώρα να δώσει την ευκαιρία στον ίδιο τον καλλιτέχνη αλλά και στον εαυτό του, να ακούσει τα κομμάτια του. Όσοι θέλετε να περάσετε ένα φανταστικό rock ‘n’ roll βράδυ και διψάτε για διασκέδαση, η επιλογή του να δείτε μια παράστασή του, είναι η ιδανική.
  Κλείνοντας, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον Γιάνη Γιοκαρίνη για τη προσφορά του στο ελληνικό ροκ γενικότερα, για την επιρροή που άσκησε πάνω μου όταν ανακάλυπτα τη μουσική που ακούω σήμερα και εύχομαι να συνεχίσει να βγάζει δίσκους, να κάνει ανεπανάληπτες συναυλίες με τον τρόπο που ξέρει να ροκάρει και να έχω την ευκαιρία να μιλησούμε μουσικά, χωρίς βιασύνες.
 
20+1 Προτεινόμενα Τραγούδια Επιλογής Μου
 
01 Αδέσποτα Παιδιά
02 Ε…Και Τι Έγινε
03 Κάτσε Καλά
04 Κιθαρίστας Ή Ντράμερ
05 Μία Φρένο, Μία Γκάζι
06 Μπούμερανγκ
07 Ναυαγός Μες Την Αθήνα
08 Νοσταλγός Του Rock ‘N’ Roll
09 Ο Μήτσος
10 Πέτα Τα Βιβλία
11 Πεταλουδίτσα
12 Τα Λαγουδάκια
13 Ταξιδιάρικο
14 Τίποτα Δεν Είναι Απλό
15 Το Αραπάκι
16 Το Καπέλο
17 Τριτοκοσμικός
18 Τσικαμπούμ
19 Τσολιαδογκόμενα
20 Φόρα Παρτίδα
Και το παιχνιδιάρικο
21 Απότομα
 
ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
Φόρα Παρτίδα  -  1984
Τσικαμπούμ (Με τον Γιάννη Κούτρα)  -  1985
Αυτόγραφο -  1986
Γειά Σου Και Εσένα -  1988
Ε! Και Τι Έγινε -  1989
Καινούρια Μέρα -  1989
Καλοκαιρινές Παρτίδες  - 1991
Οι Επιτυχίες Του (Συλλογή) -  1991
Κάτσε Καλά  - 1993
Του Δρόμου Οι Αγάπες  - 1996
Ναυαγός Μες Την Αθήνα  - 2007
20 Επιτιχίες Του – Νοσταλγοί Του Rock ‘N Roll (Συλλογή) -  2008
Αχ, Ευλαμπία (Συλλογή) -  2008
Νοσταλγός Του Rock ‘N’ Roll (Συλλογή)  - 2008
Τσικαμπούμ (Συλλογή) -  2008
 
Γιώργος Βαλιμίτης