Michael Schenker: "Ως πνεύμα σε μια αποστολή"
Friday

10Apr

Michael Schenker: "Ως πνεύμα σε μια αποστολή"

Δημοσιεύθηκε από:

10/04/2015

Κατηγορία: Συνεντεύξεις

4335
Σε αποστολή για ροκάρισμα οι Temple Of Rock του Μιχαλάκη, επιστρέφουν με νέο δίσκο. Παρακάτω, ακολουθούν αποσπάσματα συνεντεύξεως στον Michael Schenker, για το παρόν και το μέλλον αλλά και την εμμονή του να χρησιμοποιεί επτάχορδη κιθάρα.
Ας δούμε τι ειπώθηκε..

Επιστρέφεις με ένα νέο Temple Of Rock άλμπουμ.  Λατρεύω τον τρόπο που ονοματίζεις τους δίσκους σου. Πες μου για τον τίτλο του “Spirit On A Mission”.
 Μου ζητήθηκε από κάποιον πρόσφατα... πώς θα ήθελε να με θυμούνται. Είπα, "Ως πνεύμα σε μια αποστολή." Όταν ήρθε η ώρα να δώσουμε τίτλο στο άλμπουμ, αυτό είναι που μου ήρθε στο μυαλό.

Τα σόλο που βρίσκονται σε αυτά τα άλμπουμ, έπρεπε να επιστρέψετε και να μάθετε τι κάνατε στο στούντιο;
 Φυσικά, δεν είναι ευκολομνημόνευτα, αλλιώς δεν θα πρέπει να κρατάμε τις σημειώσεις από τις ιδέες που έχουμε. Αν είχα τέλεια μνήμη τότε δεν θα χρειαζόταν να το κάνουμε. Δεν έχω τέλεια μνήμη, όμως. Όταν μια ιδέα βγαίνει έχει ένα συγκεκριμένο σχήμα. Αν προσπαθήσεις να την απομνημονεύσει, ίσως στο παρελθόν, όταν ήμουν νεότερος, θα έλεγα, "Θα το θυμάμαι αυτό."
Ακόμα και μισή ώρα αργότερα έχει φύγει από το μυαλό και ποτέ δεν θα το θυμηθώ. Τώρα, όταν κάτι με ενθουσιάζει, ένα μικρό riff που ήρθε από το πουθενά, θα κάνω μια σημείωση για αυτό και θα βεβαιωθώ ότι μπορώ να ανατρέξω στις σημειώσεις μου όταν έρθει η ώρα που το έχω χρειάζομαι.

Θα μιλήσουμε για τα μέλη Scorpions που βρίσκονται σε αυτό το άλμπουμ, αλλά πρώτα πρέπει να μιλήσουμε για τον Wayne Findlay. Παίζει κιθάρα επτάχορδη και αυτός έχει ολοένα και μεγαλύτερη σημασία σε αυτά τα άλμπουμ.
Αυτό, γιατί ήξερα ήδη ότι όταν κάναμε τη γεφύρωση του χάσματος, είχα παρακολουθήσει τον Wayne να αναπτύσσεται στην επτάχορδη. Στο άλμπουμ “Bridge The Gap" πρώτοάρχισα να γεφυρώνω το χάσμα , με σκοπό, να εισάγουμε επτάχορδη κιθάρα και ήξερα ότι θα την χρησιμοποιήσουμε περισσότερο στο επόμενο άλμπουμ.
Όταν το σχέδιό μου λειτούργησε, είπα  στον Wayne  να φέρει μερικά riffs για επτάχορδη και όταν μου τα έστειλε προσάρμοσα τις ιδέες μου σε αυτά και το αποτέλεσμα ήταν αρκετά μοναδικό.Όταν ο Doogie White έβαλε τα φωνητικά του, έγινε πραγματικά συναρπαστικό. Είναι σημαντικό να ξέρετε ότι έχουμε μια μεγάλη χημεία μεταξύ μας, ο Doogie, ο Wayne και εγώ.

Έχετε κολλήσει με τις έξι χορδές.
 Είχα την Dean Guitars που μου έφτιαξε μια επτάχορδη πριν από πολλά χρόνια και το δοκίμασα για ένα μήνα περίπου. Συνειδητοποίησα ότι ήταν ένα ανόητο πράγμα για μένα. Αυτό δεν είναι σημαντικό.

Είναι σαν μια πραγματική συνεργασία με τον Wayne
Δουλεύω στο να κάνω τους Temple Of Raock να σταθούν στα δικά τους πόδια. Εξακολουθούμε να χρησιμοποιούμε την πλατφόρμα Michael Schenker, αλλά είμαστε πιο κοντά στο να γίνει ανεξάρτητο όλο αυτό.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό; Οι περισσότεροι κιθαρίστες, όπως εσύ έχουν το όνομά τους εκεί έξω ...
Όλη η ζωή μου έχει αναποδογυρίσει σε σχέση με τους άλλους ανθρώπους. Κάνω τώρα αυτό που συνήθιζαν να κάνουν. Ξέρεις, για μένα μοιάζει η δεκαετία του '80 και του '90 να ήταν η τέλεια στιγμή να βγω έξω από το καλούπι τουrock ‘n’ roll.Η θέση μου ήταν στη δεκαετία του '70, έτσι τώρα μπορώ να αισθάνομαι ότι η ενέργεια που βγαίνει είναι γραφτό να είναι για τώρα. Ξέχασα την ερώτηση που μου έκανες.

Πρέπει να σε ρωτήσω για τους Francis και Herman.  Σε τι, εργάζεται μαζί τους, μετά από όλα αυτά τα χρόνια;
Η χημεία είναι κάτι που δεν μπορείς πραγματικά να εξηγήσεις.  Αυτό ακριβώς είναι. Οι Francis και Herman είναι οικογένεια. Ο Doogie, επίσης, και ο Wayne ... έχεις τη χημεία.
Τα δύο πρώτα άλμπουμ είναι βασισμένα σε concept μου . Είναι σαν να ήξερα τι είδους τραγούδια ήθελα να γίνουν, ενεργητικά, γρήγορα και μελωδικά, κλπ. Το υπόλοιπα από τα παιδιά απλά έπρεπε να προσθέσουν τις σκέψεις τους για αυτά, αλλά ο σκελετός ήταν ουσιαστικά δομημένος. Υπάρχουν πολλά γρήγορα τραγούδια, και o Herman έπρεπε να κλωτσήσει κάποια ... έπρεπε να γίνει αυτό.

Οι Francis και ο Herman είναι στερεότυπα. Θα σου αφήσουν σίγουρα χώρο για σόλο.
 Αυτό είναι το όλο θέμα με τους Herman και Francis, για να είμαι ειλικρινής. Πρόκειται για μια οθόνη που μπορώ να ζωγραφίσω επάνω. Είναι πολύ σημαντικό να το έχεις αυτό. Έχω παίξει με τους καλύτερους drummers και μερικές φορές είναι πολύ δύσκολο να παίξεις με ένα καλό ντράμερ, επειδή υπάρχουν τόσο πολλά που προέρχονται από τον ίδιο τον ντράμερ. Είναι, όπως είπες, στερεότυπα. Μπορώ να κάνω πολλά με αυτό. Εάν έχεις πολλούς ανθρώπους που κάνουν πάρα πολλά πράγματα γίνεται ακριβώς ένα πράγμα «πάρα πολλοί μάγειρες».  Στον επόμενο δίσκο ξέρω ήδη τι θα κάνουμε. Θα έχουμε μια πρόσθετη βελτίωση. Μια ιδέα που θα εξελίχθεί περισσότερο από τον Doogie.
Στην πραγματικότητα, το επόμενο άλμπουμ, το οποίο είναι ένα είδος  διέγερσης, καθώς αυτό σημαίνει ότι κάτι απρόβλεπτο μπορεί να βγει από αυτό. Ανυπομονώ πάρα πολύ για  αυτό.
 
Επιμέλεια- μετάφραση: Γιώργος Βαλιμίτης

αναδημοσίευση από το
www.classicrockrevisited.com

// Old Time Rock

// Live Favorites